Τρίτη 24 Μαΐου 2016

Οι 25 αγαπημένοι μου δίσκοι βινυλίου ! Του Γιάννη Αλεξίου




Οι 25 αγαπημένοι μου δίσκοι βινυλίου ! 



Του Γιάννη Αλεξίου 


ΕΙΝΑΙ ΤΡΟΜΕΡΟ να θυμάται κανείς από πού πήρε τον κάθε δίσκο που έχει στη δισκοθήκη του. Ιδιαίτερα δεν ξεχνιέται από που είναι αγορασμένοι ή ποιοι είναι δώρο οι πιο αγαπημένοι δίσκοι. Κάθε δίσκος και μια ιστορία. Έτσι πάει με τα βινύλια. Ώρες ατελείωτες ψαξίματος και ενέργειας με μόνη ανταμοιβή τη ευφορία της ακρόασης. 
Ε, λοιπόν αυτοί είναι οι 25 ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΙ ΔΙΣΚΟΙ ΜΟΥ (χωρίς σειρά αξιολόγησης) που δεν έχω χορτάσει να τους ακούω και θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας, με αφορμή την λίστα επιλογής των αγαπημένων άλμπουμ που κυκλοφορεί τελευταία στο facebook. Όταν το επιχείρησα στη φόρμα που δίνει το f δύο δίσκοι δεν έβγαιναν με το αυθεντικό εξώφυλλο, πράγμα σημαντικό για τους συλλέκτες. Άσε που έχει περιορισμό στα 20 άλμπουμ κι είμαι στην μουσική...άπληστος !
Με αλφαβητική σειρά...





























Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου