Πέμπτη 21 Ιουνίου 2012

ΟΤΙ ΑΓΑΠΩ

ΌΤΙ ΑΓΑΠΩ

by Yannis Alexiou on Thursday, June 16, 2011 at 1:57am ·







Το κομμάτι που με έβαλε στη rock μουσική ήταν το Troubled Under Foot των Led Zeppelin. Το άκουσα από ένα ραδιοπειρατή στο ραδιόφωνο κα πρόλαβα να γράψω ένα μέρος του σε κασέτα χωρίς ν' ακούσω την στιγμή εκείνη το τίτλο και το γκρουπ. Ο πρώτος δίσκος που αγόρασα μόλις πήρα πικ-απ το Δεκέμβρη του '78 ήταν το Who are you των Who που μόλις είχε κυκλοφορήσει. Από τότε έχω στη συλλογή μου περίπου 11.500 δίσκους βινυλίου, 2.000 μικρά δισκάκια και άλλα τόσα cd. Συνεχίζω να προτιμώ τα βινύλια.
Oι επιδραστικότεροι καλλιτέχνες στη ζωή μου είναι οι Elvis Presley, Rolling Stones, Doors, Frank Zappa, Who, Eric Clapton, Buddy Guy, Lynyrd Skynyrd. Από τον ελληνικό χώρο ξεχωρίζω τον Σταύρο Λογαρίδη.
Η καλύτερη συναυλία που είδα ποτέ ήταν ο Β.Β. King στο Βεάκειο (6/7/2000)
Τα βιβλία της εφηβείας μου είναι το Σύντομο Καλοκαίρι της Αναρχίας του Χ.Μ. Εντσενσμπέργκερ και το Do It του Jerry Rubin. Η πρώτη φράση που μου έρχεται στο μυαλό από τη βιβλιογραφία είναι το "ω, τι θλιβερό να πεθαίνει ο άνθρωπος" από την Αγωνία του Μάξιμ Γκόρκυ.
Η αγαπημένη μου ταινία είναι το If... του Lindsay Anderson με τον Μάλκολμ Μακ Ντάουελ.Αγαπημένος σκηνοθέτης είναι ο Λουίς Μπουνιουέλ. Οι ηθοποιοί που ξεχωρίζω είναι οι Μάρλον Μπράντο και Τζακ Νίκολσον. Η ωραιότερη γυναίκα που είδα στο σινεμά είναι η Σοφία Λόρεν. Η ωραιότερη γυναίκα που είδα στη ζωή μου είναι η γυναίκα μου, η Έφη.
And the beat goes on...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου